söndag 2 augusti 2009

Köpa traktor eller maskin


På min webtidning www.nilehnteknik.se har jag frågan vad som är viktigast när man köper traktor, fabrikat, generalagent eller återförsäljare.
Fabrikat och återförsäljare verkar vara viktigast så här långt och personligen anser jag nog att vem som är återförsäljare har en än större roll.
Alla traktorer är i dag ganska bra och de flesta riskerar att råka ut för ett haveri förr eller senare. När det händer är det viktigt att man får bra hälp och då bör man köpt av en återförsäljare som man känner förtroende för och som man gärna ringer upp.
Ska ni köpa ny eller begagnad traktor eller maskin. Ställ frågor här eller ring mig när som helst och diskutera. Jag nås som vanligt på 070-6306877 Anders Niléhn

1 kommentar:

Anders Niléhn sa...

Priset på traktorn finns inte med som ett alternativ i omröstningen och har givetvis betydelse. Hur mycket billigare ska en traktor vara för att det ska vara okej med lite sämre service och därmed risk för längre stillestånd?